no to chyba większość bawiła dobrze bo nikt nic nie pisał, ja niestety przez łikend dniówki i nie pobawiłem, ale pogoda nie rozpieszcza jak widać jest biało a w tą noc ma nawet do 20cm puchu ma spaść
Witajcie, mam następujący problem, lewa część tylnej kanapy(1/3) nie chce się otworzyć, powód jest dość prosty, ta plastikowa dzwignia jest luzna i mozna ja wyjac, a jej czesc jest ulamana?? czy i gdzie mogę dokupić ta część (w Krk) i jak to otworzyc póki tej części nie dokupie, gdyż potrzebuję szybko przewieźć coś a muszę otworzyć do tego obie kanapy.
Mam w sumie jeszcze dwa pytania?? chyba zerwała mi sie linka klamki wewnetrznej drzwi kierowcy?? (nie da się otworzyć od środka) Jak sie do tego dobrac? a drugie ciagle mi paruje szyba przednia, podejrzewam zalany filtr podszybia (nawet slychac jak przy zakretach woda sie przelewa) czy musze wymieniac filtr? i czy ta wode da sie jakoś spuścić.
Cześć kolego tez mam ten sam problem kupilem w aso to cięgno za 9 PLN i zamontowałem i niestety nic nie pomogło. Jutro będe dobierał się do kanapy cieżkimi sprzętami może w końcu się uda.
Co do drzwi to kup zerwaną linkę, i skombinuj sobie kluczyk SPLIN M8 żeby odkręcić zamek bo bez tego nie ruszysz tematu.
będe dobierał się do kanapy cieżkimi sprzętami może w końcu się uda.
zamierzasz rozcinać tapicerke?? niewykluczone, że to jest robota dla tapicera. Zastanawiam sie gdzie moglbym zdobyc takie dwa druty zgiete na koncu, moze by to moglo odblokowac jakos ten zaczep
ciało, ozzi, nie tnijcie nic w oparciu! Trzeba wyjąć oparcie, i je rozebrać, nic prostszego. Wyciąga się z takich rynienek plastik połączony z materiałem na obwodzie oparcia z tyłu zaczynając od dołu. Podważasz płaskim wkrętakiem albo czymś takim i na początku kombinerkami. Delikatnie wyłazi, nic na siłę.
Witam Panowie i już naprawiłem oparcie. Powiem tak naprawa jest banalna szkoda że wcześniej się za to nie zabrałem. Teraz krótko w punktach opiszę jak się za to zabrać.
1. położyć oparcie które jest sprawne żeby optycznie sprawdzić na jakiej wysokości jest uchwyt w który wchodzi blokada od oparcia.
2. jak już wiadomo gdzie blokada wchodzi wpychamy w to miejsce od strony bagażnika cieńki śrubokręt, tak żeby był ustawiony do oparcie pod kątem co zwiększy powieżchnie która podważy zaczep który jest w oparciu.
3. po kilku sekundach manewrowania śrubokrętem oparcie otwiera się
5. rozumiem że osoba która bierze się za naprawe tego mechanizmu jest zaopatrzona w nowy plastikowy podnośnik oparcia ( bo najczęstrzym przypadkiem jest poprostu ze starości lub zbyt gwałtowanego ruszania ułamanie zaczepu końcowego)
6. ja do dalszej naprawy wyciągnołem oparcie ale absolutnie nie jest to konieczne
7. teraz należy oderwać kawałek filcu od oparcia 10cm od górnej krawędzi i 16cm w dół, aby odkryć otwór z mechanizmem.
8. w żadnym wypadku nie należy ruszać tapicerki oparcia bo to nic nie daje tylko można pogorszyć sobie sprawe
9. teraz mając już nową plastikową dźwignię która podnosi oparcie wprowadzamy ją w miejsce starej i celujemy tak aby się oparła na mechaniźmie
10. teraz śrubokrętem podważamy mechanizmy do góry w kierunku plastikowej dźwigni jednocześnie umiejętnie ( z uczuciem ) dociskając dźwignię aż zaskoczy klik!
11. GOTOWE mechanizmy otwierania oparcia funkcjonuje - teraz oczyścić miejsce gdzie zerwaliśmy filc i doklejamy aby ładnie wyglądało
mam nadzieję że udało się wam tak jak mi
nie mam sprawnego aparatu bo bym zrobił fotorelację, ale jest to banalna sprawa, łatwiejsza niż naprawa otwartej popielniczki:
chyba zerwała mi sie linka klamki wewnetrznej drzwi kierowcy?? (nie da się otworzyć od środka) Jak sie do tego dobrac?
zwalic boczek trzeba...i wymienic linke,przerabialem to ostatnio...
Zamieszczone przez ozzi
skombinuj sobie kluczyk SPLIN M8 żeby odkręcić zamek bo bez tego nie ruszysz tematu.
ruszysz jesli masz sprawne rece ...ja pomagalem sobie 2srubokretami i po paru minutach uporalem sie jakos :roll:
najwiekszy problem byl przy zakladaniu tej linki ..
Komentarz